»  سامانه مديريت دفاتر حقوقي بامداد


 

دريافت فايل اسلايد معرفي سامانه مديريت دفاتر حقوقي بامداد

اهداف

زيرسيستمها

ويژگي ها

مشتريان

اهداف
  • ايجاد رويه هماهنگ و زبان مشترک در اجراي مفاد حقوقي
  • ايجاد بستر مناسب جهت جمع­آوري و ساماندهي اطلاعات
  • سهولت نظارت بر عملکرد کارشناسان حقوقي
  • ارائه سريع گزارش اقدامات انجام شده جهت ارائه به نهادهاي مربوطه
  • زمانبندي فعاليت­ها و برنامه­ريزي امور کارشناسان حقوقي به منظور رعايت مهلت­ هاي تعيين شده
  • يکپارچگي کليه زير سيستم­ هاي حقوقي نظير دعاوي، تملک، مستندسازي و شکايات
  • توليد گزارش­ها در سطوح مختلف، بر اساس پارامترهاي مورد نظر مديران
  • افزايش سرعت پاسخگويي به مراجعه ­کنندگان و دسترسي به سوابق پرونده­ ها در کمترين زمان
  • دسترسي الکترونيکي به کليه اسناد و مندرجات پرونده ­ها و عدم نياز مراجعه به بايگاني فيزيکي
  • پيگيري وضعيت پروند­هاي حقوقي و اطلاع از ميزان پيشرفت
  • مشاهده حجم فعاليت­هاي انجام شده توسط کارشناسان حقوقي
  • دسته ­بندي و مرتب سازي اسناد و مدارک و پيش­گيري از مفقود شدن احتمالي آنها
  • منطبق بر قوانين جاري کشور و طراحي کاملا تخصصي حقوقي
  • بهره­ برداري به صورت مبتني بر وب و عدم نياز به نصب نرم­ افزار اضافي بر روي رايانه­ هاي کاربران و کارشناسان
  • واسط کاربري ساده و کاربرپسند
  • سطوح دسترسي و امنيتي مناسب و پويا

 

 

زيرسيستم ها

دعاوي له و عليه

 

حجم انبوه پرونده ­هاي حقوقي در دعاوي مطروحه و لزوم بايگاني، دسته ­بندي، استخراج اطلاعات و اسناد پرونده­ ها و مشکل وقت­گير بودن مطالعه و رسيدگي به پرونده­ هاي حقوقي همواره يکي از دغدغه­ هاي دفاتر حقوقي بوده است. مديريت و ذخيره

 

 

اطلاعات پرونده­ هاي حقوقي دعاوي له و عليه شرکت و در نهايت پايش و استخراج نتايج و گزارشات جامع، پويا، سريع و مديريتي مهمترين اهداف اين بخش از سامانه است. امکان مطالعه سريع و دقيق پرونده جهت بررسي و تنظيم لوايح، اعتراض و

 

تجديدنظرخواهي با استفاده از قابليت جستجو در سوابق و مشاهده تصاوير اسناد پرونده از مزاياي مهمي است که سامانه را براي کارشناسان و مديران حقوقي کارآمد و مفيد نموده است.

برخي مزايا و ويژگي­ها

  • امکان برنامه­ ريزي براي کارشناسان حقوقي به منظور شرکت در محاکم قضايي و انجام پيگيري­هاي لازم
  • دستيابي سريع و آسان به پرونده ­ها و اسناد مربوط به دعاوي و مطالعه الکترونيکي پرونده
  • آرشيو الکترونيکي کليه اسناد مرتبط با دعاوي و دسته­ بندي آنها
  • مشاهده نتايج و روند پيشرفت دعاوي و گردش­کار اقدامات انجام شده توسط کارشناسان
  • گزارشات متنوع و بروز و لحظه­اي از کليه اطلاعات پرونده­ها، اشخاص و کاربران

 

خريد و تملک اراضي و املاک

 فرايند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول در اجراي پروژه­ها يکي از چالش­هاي اصلي در اجراي پروژه­هاست. اجراي صحيح قوانين مربوطه، ذخيره مشخصات فني و ثبتي عرصه­ها و اعياني­ها و مالکين آنها براي دسترسي­هاي بعدي، مديريت پرداختهاي مالي و در نهايت مستندسازي اموال تملک شده برخي از وظايفي است که دفاتر حقوقي سازمان­هاي دولتي با آن درگيرند.  در همين راستا زيرسامانه "خريد و تملک اراضي" به منظور روان ­سازي، نظم ­بخشي، هماهنگ­ سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات فرايند استملاک اراضي طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به اطلاعات پروژه­ها، عرصه­ها و اعياني­هاي هر يک و درج و بازيابي کليه مستندات قانوني روال تملک با قابليت­هاي متنوع نرم­افزاري در اين سامانه وجود دارد.

 

 مستند سازي

مستندسازي اموال و دارايي­هاي غير منقول در سازمان­هاي و شرکت­هاي دولتي، با توجه به اهميت بسيار بالا و الزامات قانوني اين امر، بخصوص بعد از انجام فرآيند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول از ديگر وظايف قانوني دفاتر حقوقي دستگاه­هاي دولتي است.

در همين راستا زيرسامانه "مستندسازي " به منظور نظم­ب خشي، هماهنگ­سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات ثبتي  و مندرجات اقرارنامه­ ها، اسناد قطعي مالکيت، اجاره نامه ­ها، تعدنامه ­ها و غيره، طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به تصوير اسناد ثبتي و رسمي و جستجو بر اساس معيارهاي مختلف با در اين سامانه وجود دارد

  • امکان ثبت اموال تملک شده در جريان فرآيند خريد و تملک در پروژه­ها
  • امکان ثبت جزئيات هر يک از اسناد شامل شماره دفترخانه، شماره سند، مبالغ پرداخت شده، و غيره
  • امکان ثبت و ذخيره انواع سند به صورت تفکيک شده و اختصاص اشخاص وابسته مانند خريدار، واقف، موقر، مستاجر و غيره
  • ثبت اسناد قطعي مالکيت، اجاره­نامه، اقرارنامه، تعهدنامه، صلح و غيره
  • گزارش­گيري از اموال بر اساس پروژه، مالکين قبلي، مبالغ پرداختي، پلاک ثبتي، دفترخانه و غيره

بازرسي و شکايات

رسيدگي و پاسخ­گويي مناسب به شکايات، درخواستها، پيشنهاد و گزارشات مردمي، مطروحه در استانداري، واحد­هاي اجرايي، نهاد رياست جمهوري و دفتر ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات دستگاه به طور منظم مطابق فرم­هاي ابلاغي دولت و ارزيابي عملکرد دستگاه با استخراج علمي نتايج هدف اصلي اين بخش از سامانه مديريت دفاتر حقوقي است با توجه به اينکه در بسياري از دستگاه­ها و شرکت­هاي دولتي اين بخش خارج از حوزه حقوقي و تحت نظر رياست سازمان فعاليت مي­نمايد، مي­توان اين بخش از سامانه را به طور مستقل راه­اندازي و بهره­برداري نمود.

سامانه هاي تخصصي

با توجه به رسالت سازمان درحوزه تخصصي خود پرونده­هايي حاوي ترکيبي از اطلاعات تخصصي و حقوقي شکل مي­گيرند. اين پرونده­ها به لحاظ ماهيتي معمولا شبيه دعاوي بوده اما با توجه به نوع فعاليت سازمان­ها و بر محور فعاليت­هاي تخصصي انجام شده تشکيل مي­گردند.  اين بخش از سامانه با توجه به نيازمندي­هاي دفاتر حقوقي قابل دلخواه­سازي و تطبيق با نيازمندي­هاي جديد خواهد بود.


 

 

ويژگيها

  • پياده­ سازي سيستم به صورت کاملا مبتني بر وب
  • انوع جستجو بر مبناي پارامترهاي مورد نياز کاربر
  • امکان تهيه فايل پشتيبان از بانک اطلاعاتي و کليه اسناد و مدارک
  • امکان تهيه گزارشات مختلف از سيستم بصورت آماري و تفصيلي
  • واسط گرافيکي ظاهر ساده ، زيبا و کاربر پسند
  • ثبت خودکار وقايع سيستم
  • امکان اسکن مدارک و تصاوير به صورت Multipaging  توسط اسکنر در محيط وب
  • بارگذاري کليه فايل­هاي اسناد و مدارک به صورت امن روي سرور به صورت متمرکز
  • امکان آرشيو مدارک و اسناد پرونده­ها و امکان بازيابي آنها
  • ويرايشگر محتواي شبيه سازي شده به شکل word به صورت تحت وب
  • امکان تعريف سطوح امنيتي براي تنظيم، ثبت و ويرايش اطلاعات براي کاربران مختف
  • سيستم عامل شبکه WindowsServer2003,2005,2008
  • پايگاه داده:SERVER2005,2008 SQL
  • استفاده از سرويس Reporting Services جهت گزارش­گيري پويا و تحت وب
  • پياده سازي سيستم به صورت کاملاٌ شي گرا
  • واسط نرم­افزاري توليد و برنامه­نويسي : Visual Studio.net 2005
  • پياده سازي شده با زبان برنامه نويسي C# و استفاده از تکنولوژي Ajax
  • ابزار مهندسي نرم افزار:Rose  Rational
  • سرويس دهنده وب: Internet Information Server
  • مرورگر  Mozilla Firefox , Internet Explorer , Netscape

  مشتريان

 

اداره کل حقوقي بانک مسکن

شهرداري مشهد (ستاد، مناطق و سازمانها)

شرکت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي

شرکت آب منطقه اي استان اردبيل

شرکت آب منطقه اي استان همدان

شرکت آب منطقه اي استان كردستان

پژوهشگاه ملي ژنتيک و زيست فناوري کشور

سازمان جهاد کشاورزي استان همدان

سازمان جهاد کشاورزي استان مازندران

شرکت توزيع برق سيستان و بلوچستان

دانشگاه الزهرا (س)

دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني بيرجند (خراسان جنوبي)

دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني استان همدان

شرکت آب و فاضلاب استان همدان

شرکت آب و فاضلاب مشهد

شرکت آب و فاضلاب استان قم

بانک رفاه ( اداره حقوقي ستاد و ادارات حقوقي استانها) در حال استقرار...

 

  

نرم افزار جامع حقوقي سامانه حقوقي  سيستم حقوقي سيستم حقوقي سيستم حقوقي وکيل وکلا داد حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه، سامانه تملک، GIS  حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه دعاوي له و عليه، سامانه تملک، GIS وکيل وکلا داد حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه دعاوي له و عليه، سامانه تملک، GIS

 ارسال به دوستان  |  | دیدگاه شما | 0 نظر   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 11062

پشتیبانی آنلاین

 خدمات و فعالیتها

مشتریان

 محصولات

درباره ما

 
 

.:: حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به بامداد عصر پردازش مي باشد ::.