• سامانه مديريت دفاتر حقوقي بامداد

  •  

    دريافت فايل اسلايد معرفي سامانه مديريت دفاتر حقوقي بامداد

    اهداف

    زيرسيستمها

    ويژگي ها

    مشتريان

    اهداف
    • ايجاد رويه هماهنگ و زبان مشترک در اجراي مفاد حقوقي
    • ايجاد بستر مناسب جهت جمع­آوري و ساماندهي اطلاعات
    • سهولت نظارت بر عملکرد کارشناسان حقوقي
    • ارائه سريع گزارش اقدامات انجام شده جهت ارائه به نهادهاي مربوطه
    • زمانبندي فعاليت­ها و برنامه­ريزي امور کارشناسان حقوقي به منظور رعايت مهلت­ هاي تعيين شده
    • يکپارچگي کليه زير سيستم­ هاي حقوقي نظير دعاوي، تملک، مستندسازي و شکايات
    • توليد گزارش­ها در سطوح مختلف، بر اساس پارامترهاي مورد نظر مديران
    • افزايش سرعت پاسخگويي به مراجعه ­کنندگان و دسترسي به سوابق پرونده­ ها در کمترين زمان
    • دسترسي الکترونيکي به کليه اسناد و مندرجات پرونده ­ها و عدم نياز مراجعه به بايگاني فيزيکي
    • پيگيري وضعيت پروند­هاي حقوقي و اطلاع از ميزان پيشرفت
    • مشاهده حجم فعاليت­هاي انجام شده توسط کارشناسان حقوقي
    • دسته ­بندي و مرتب سازي اسناد و مدارک و پيش­گيري از مفقود شدن احتمالي آنها
    • منطبق بر قوانين جاري کشور و طراحي کاملا تخصصي حقوقي
    • بهره­ برداري به صورت مبتني بر وب و عدم نياز به نصب نرم­ افزار اضافي بر روي رايانه­ هاي کاربران و کارشناسان
    • واسط کاربري ساده و کاربرپسند
    • سطوح دسترسي و امنيتي مناسب و پويا

     

     

    زيرسيستم ها

    دعاوي له و عليه

     

    حجم انبوه پرونده ­هاي حقوقي در دعاوي مطروحه و لزوم بايگاني، دسته ­بندي، استخراج اطلاعات و اسناد پرونده­ ها و مشکل وقت­گير بودن مطالعه و رسيدگي به پرونده­ هاي حقوقي همواره يکي از دغدغه­ هاي دفاتر حقوقي بوده است. مديريت و ذخيره

     

     

    اطلاعات پرونده­ هاي حقوقي دعاوي له و عليه شرکت و در نهايت پايش و استخراج نتايج و گزارشات جامع، پويا، سريع و مديريتي مهمترين اهداف اين بخش از سامانه است. امکان مطالعه سريع و دقيق پرونده جهت بررسي و تنظيم لوايح، اعتراض و

     

    تجديدنظرخواهي با استفاده از قابليت جستجو در سوابق و مشاهده تصاوير اسناد پرونده از مزاياي مهمي است که سامانه را براي کارشناسان و مديران حقوقي کارآمد و مفيد نموده است.

    برخي مزايا و ويژگي­ها

    • امکان برنامه­ ريزي براي کارشناسان حقوقي به منظور شرکت در محاکم قضايي و انجام پيگيري­هاي لازم
    • دستيابي سريع و آسان به پرونده ­ها و اسناد مربوط به دعاوي و مطالعه الکترونيکي پرونده
    • آرشيو الکترونيکي کليه اسناد مرتبط با دعاوي و دسته­ بندي آنها
    • مشاهده نتايج و روند پيشرفت دعاوي و گردش­کار اقدامات انجام شده توسط کارشناسان
    • گزارشات متنوع و بروز و لحظه­اي از کليه اطلاعات پرونده­ها، اشخاص و کاربران

     

    خريد و تملک اراضي و املاک

     فرايند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول در اجراي پروژه­ها يکي از چالش­هاي اصلي در اجراي پروژه­هاست. اجراي صحيح قوانين مربوطه، ذخيره مشخصات فني و ثبتي عرصه­ها و اعياني­ها و مالکين آنها براي دسترسي­هاي بعدي، مديريت پرداختهاي مالي و در نهايت مستندسازي اموال تملک شده برخي از وظايفي است که دفاتر حقوقي سازمان­هاي دولتي با آن درگيرند.  در همين راستا زيرسامانه "خريد و تملک اراضي" به منظور روان ­سازي، نظم ­بخشي، هماهنگ­ سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات فرايند استملاک اراضي طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به اطلاعات پروژه­ها، عرصه­ها و اعياني­هاي هر يک و درج و بازيابي کليه مستندات قانوني روال تملک با قابليت­هاي متنوع نرم­افزاري در اين سامانه وجود دارد.

     

     مستند سازي

    مستندسازي اموال و دارايي­هاي غير منقول در سازمان­هاي و شرکت­هاي دولتي، با توجه به اهميت بسيار بالا و الزامات قانوني اين امر، بخصوص بعد از انجام فرآيند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول از ديگر وظايف قانوني دفاتر حقوقي دستگاه­هاي دولتي است.

    در همين راستا زيرسامانه "مستندسازي " به منظور نظم­ب خشي، هماهنگ­سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات ثبتي  و مندرجات اقرارنامه­ ها، اسناد قطعي مالکيت، اجاره نامه ­ها، تعدنامه ­ها و غيره، طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به تصوير اسناد ثبتي و رسمي و جستجو بر اساس معيارهاي مختلف با در اين سامانه وجود دارد

    • امکان ثبت اموال تملک شده در جريان فرآيند خريد و تملک در پروژه­ها
    • امکان ثبت جزئيات هر يک از اسناد شامل شماره دفترخانه، شماره سند، مبالغ پرداخت شده، و غيره
    • امکان ثبت و ذخيره انواع سند به صورت تفکيک شده و اختصاص اشخاص وابسته مانند خريدار، واقف، موقر، مستاجر و غيره
    • ثبت اسناد قطعي مالکيت، اجاره­نامه، اقرارنامه، تعهدنامه، صلح و غيره
    • گزارش­گيري از اموال بر اساس پروژه، مالکين قبلي، مبالغ پرداختي، پلاک ثبتي، دفترخانه و غيره

    بازرسي و شکايات

    رسيدگي و پاسخ­گويي مناسب به شکايات، درخواستها، پيشنهاد و گزارشات مردمي، مطروحه در استانداري، واحد­هاي اجرايي، نهاد رياست جمهوري و دفتر ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات دستگاه به طور منظم مطابق فرم­هاي ابلاغي دولت و ارزيابي عملکرد دستگاه با استخراج علمي نتايج هدف اصلي اين بخش از سامانه مديريت دفاتر حقوقي است با توجه به اينکه در بسياري از دستگاه­ها و شرکت­هاي دولتي اين بخش خارج از حوزه حقوقي و تحت نظر رياست سازمان فعاليت مي­نمايد، مي­توان اين بخش از سامانه را به طور مستقل راه­اندازي و بهره­برداري نمود.

    سامانه هاي تخصصي

    با توجه به رسالت سازمان درحوزه تخصصي خود پرونده­هايي حاوي ترکيبي از اطلاعات تخصصي و حقوقي شکل مي­گيرند. اين پرونده­ها به لحاظ ماهيتي معمولا شبيه دعاوي بوده اما با توجه به نوع فعاليت سازمان­ها و بر محور فعاليت­هاي تخصصي انجام شده تشکيل مي­گردند.  اين بخش از سامانه با توجه به نيازمندي­هاي دفاتر حقوقي قابل دلخواه­سازي و تطبيق با نيازمندي­هاي جديد خواهد بود.


     

     

    ويژگيها

    • پياده­ سازي سيستم به صورت کاملا مبتني بر وب
    • انوع جستجو بر مبناي پارامترهاي مورد نياز کاربر
    • امکان تهيه فايل پشتيبان از بانک اطلاعاتي و کليه اسناد و مدارک
    • امکان تهيه گزارشات مختلف از سيستم بصورت آماري و تفصيلي
    • واسط گرافيکي ظاهر ساده ، زيبا و کاربر پسند
    • ثبت خودکار وقايع سيستم
    • امکان اسکن مدارک و تصاوير به صورت Multipaging  توسط اسکنر در محيط وب
    • بارگذاري کليه فايل­هاي اسناد و مدارک به صورت امن روي سرور به صورت متمرکز
    • امکان آرشيو مدارک و اسناد پرونده­ها و امکان بازيابي آنها
    • ويرايشگر محتواي شبيه سازي شده به شکل word به صورت تحت وب
    • امکان تعريف سطوح امنيتي براي تنظيم، ثبت و ويرايش اطلاعات براي کاربران مختف
    • سيستم عامل شبکه WindowsServer2003,2005,2008
    • پايگاه داده:SERVER2005,2008 SQL
    • استفاده از سرويس Reporting Services جهت گزارش­گيري پويا و تحت وب
    • پياده سازي سيستم به صورت کاملاٌ شي گرا
    • واسط نرم­افزاري توليد و برنامه­نويسي : Visual Studio.net 2005
    • پياده سازي شده با زبان برنامه نويسي C# و استفاده از تکنولوژي Ajax
    • ابزار مهندسي نرم افزار:Rose  Rational
    • سرويس دهنده وب: Internet Information Server
    • مرورگر  Mozilla Firefox , Internet Explorer , Netscape

      مشتريان

     

    اداره کل حقوقي بانک مسکن

    شهرداري مشهد (ستاد، مناطق و سازمانها)

    شرکت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي

    شرکت آب منطقه اي استان اردبيل

    شرکت آب منطقه اي استان همدان

    شرکت آب منطقه اي استان كردستان

    پژوهشگاه ملي ژنتيک و زيست فناوري کشور

    سازمان جهاد کشاورزي استان همدان

    سازمان جهاد کشاورزي استان مازندران

    شرکت توزيع برق سيستان و بلوچستان

    دانشگاه الزهرا (س)

    دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني بيرجند (خراسان جنوبي)

    دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني استان همدان

    شرکت آب و فاضلاب استان همدان

    شرکت آب و فاضلاب مشهد

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    بانک رفاه ( اداره حقوقي ستاد و ادارات حقوقي استانها) در حال استقرار...

     

      

    نرم افزار جامع حقوقي سامانه حقوقي  سيستم حقوقي سيستم حقوقي سيستم حقوقي وکيل وکلا داد حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه، سامانه تملک، GIS  حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه دعاوي له و عليه، سامانه تملک، GIS وکيل وکلا داد حقوقدان قانون قانون تملک استملاک اراضي و املاک مستندسازي اموال غير منقول قانون مستندسازي دعاوي کيفري و حقوقي، دعاوي نرم افزار دعاوي، سامانه دعاوي له و عليه، سامانه تملک، GIS