پیشگام در طراحی

نخستین و قدرتمندترین نرم افزار سازمانی مدیریت دفاتر حقوقی در کشور

مدیریت آسان

دسترسی آسان و سریع به اسناد در هر زمان و مکان

مدیریت راهبردی دفاتر حقوقی

دسترسی به گزارشات مدیریتی برای مدیریت حرفه ای عملکردها

جستجوی بسیار سریع

روش های قدیمی در جستجو برابر است با سردرگمی در حجم انبوهی از اسناد

نسخه همراه

دسترسی به اطلاعات پرونده ها و اسناد بر روی تلفن همراه و تبلت

سامانه دعاوی کیفری و حقوقی و اجرای احکام

اهداف

  • ايجاد رويه هماهنگ و زبان مشترک در اجراي مفاد حقوقي
  • ايجاد بستر مناسب جهت جمعآوري و ساماندهي اطلاعات
  • سهولت نظارت بر عملکرد کارشناسان حقوقي
  • ارائه سريع گزارش اقدامات انجام شده جهت ارائه به نهادهاي مربوطه
  • زمانبندي فعاليتها و برنامهريزي امور کارشناسان حقوقي به منظور رعايت مهلت هاي تعيين شده
  • يکپارچگي کليه زير سيستم هاي حقوقي نظير دعاوي، تملک، مستندسازي و شکايات
  • توليد گزارشها در سطوح مختلف، بر اساس پارامترهاي مورد نظر مديران
  • افزايش سرعت پاسخگويي به مراجعه کنندگان و دسترسي به سوابق پرونده ها در کمترين زمان
  • دسترسي الکترونيکي به کليه اسناد و مندرجات پرونده ها و عدم نياز مراجعه به بايگاني فيزيکي
  • پيگيري وضعيت پروندهاي حقوقي و اطلاع از ميزان پيشرفت
  • مشاهده حجم فعاليتهاي انجام شده توسط کارشناسان حقوقي
  • دسته بندي و مرتب سازي اسناد و مدارک و پيشگيري از مفقود شدن احتمالي آنها
  • منطبق بر قوانين جاري کشور و طراحي کاملا تخصصي حقوقي
  • بهره برداري به صورت مبتني بر وب و عدم نياز به نصب نرم افزار اضافي بر روي رايانه هاي کاربران و کارشناسان
  • واسط کاربري ساده و کاربرپسند
  • سطوح دسترسي و امنيتي مناسب و پويا

زيرسيستم ها

دعاوي له و عليه

حجم انبوه پرونده هاي حقوقي در دعاوي مطروحه و لزوم بايگاني، دسته بندي، استخراج اطلاعات و اسناد پرونده ها و مشکل وقت گير بودن مطالعه و رسيدگي به پرونده هاي حقوقي همواره يکي از دغدغه هاي دفاتر حقوقي بوده است. مديريت و ذخيره. اطلاعات پرونده هاي حقوقي دعاوي له و عليه شرکت و در نهايت پايش و استخراج نتايج و گزارشات جامع، پويا، سريع و مديريتي مهمترين اهداف اين بخش از سامانه است. امکان مطالعه سريع و دقيق پرونده جهت بررسي و تنظيم لوايح، اعتراض و تجديد نظرخواهي با استفاده از قابليت جستجو در سوابق و مشاهده تصاوير اسناد پرونده از مزاياي مهمي است که سامانه را براي کارشناسان و مديران حقوقي کارآمد و مفيد نموده است.

خريد و تملک اراضي و املاک

فرايند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول در اجراي پروژه ها يکي از چالش هاي اصلي در اجراي پروژه هاست. اجراي صحيح قوانين مربوطه، ذخيره مشخصات فني و ثبتي عرصه ها و اعياني ها و مالکين آنها براي دسترسي هاي بعدي، مديريت پرداختهاي مالي و در نهايت مستندسازي اموال تملک شده برخي از وظايفي است که دفاتر حقوقي سازمان هاي دولتي با آن درگيرند. در همين راستا زيرسامانه "خريد و تملک اراضي" به منظور روان سازي، نظم بخشي، هماهنگ سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات فرايند استملاک اراضي طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به اطلاعات پروژه ها، عرصه ها و اعياني هاي هر يک و درج و بازيابي کليه مستندات قانوني روال تملک با قابليت هاي متنوع نرم افزاري در اين سامانه وجود دارد.

برخي مزايا و ويژگي ها

  • امکان برنامه ريزي براي کارشناسان حقوقي به منظور شرکت در محاکم قضايي و انجام پيگيري هاي لازم
  • دستيابي سريع و آسان به پرونده ها و اسناد مربوط به دعاوي و مطالعه الکترونيکي پرونده
  • آرشيو الکترونيکي کليه اسناد مرتبط با دعاوي و دسته بندي آنها
  • مشاهده نتايج و روند پيشرفت دعاوي و گردش کار اقدامات انجام شده توسط کارشناسان
  • گزارشات متنوع و بروز و لحظه اي از کليه اطلاعات پرونده ها، اشخاص و کاربران

مستند سازي

مستندسازي اموال و دارايي هاي غير منقول در سازمان هاي و شرکت هاي دولتي، با توجه به اهميت بسيار بالا و الزامات قانوني اين امر، بخصوص بعد از انجام فرآيند خريد و تملک اراضي و اموال غيرمنقول از ديگر وظايف قانوني دفاتر حقوقي دستگاه هاي دولتي است. در همين راستا زيرسامانه "مستندسازي " به منظور نظم ب خشي، هماهنگ سازي، و مستندسازي و ذخيره اطلاعات ثبتي و مندرجات اقرارنامه ها، اسناد قطعي مالکيت، اجاره نامه ها، تعدنامه ها و غيره، طراحي و اجرا گرديده است. امکان دسترسي سريع و دقيق به تصوير اسناد ثبتي و رسمي و جستجو بر اساس معيارهاي مختلف با در اين سامانه وجود دارد

  • امکان ثبت اموال تملک شده در جريان فرآيند خريد و تملک در پروژه ها
  • امکان ثبت جزئيات هر يک از اسناد شامل شماره دفترخانه، شماره سند، مبالغ پرداخت شده، و غيره
  • امکان ثبت و ذخيره انواع سند به صورت تفکيک شده و اختصاص اشخاص وابسته مانند خريدار، واقف، موقر، مستاجر و غيره
  • ثبت اسناد قطعي مالکيت، اجاره نامه، اقرارنامه، تعهدنامه، صلح و غيره
  • گزارش گيري از اموال بر اساس پروژه، مالکين قبلي، مبالغ پرداختي، پلاک ثبتي، دفترخانه و غيره

بازرسي و شکايات

رسيدگي و پاسخ گويي مناسب به شکايات، درخواستها، پيشنهاد و گزارشات مردمي، مطروحه در استانداري، واحد هاي اجرايي، نهاد رياست جمهوري و دفتر ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات دستگاه به طور منظم مطابق فرم هاي ابلاغي دولت و ارزيابي عملکرد دستگاه با استخراج علمي نتايج هدف اصلي اين بخش از سامانه مديريت دفاتر حقوقي است با توجه به اينکه در بسياري از دستگاه ها و شرکت هاي دولتي اين بخش خارج از حوزه حقوقي و تحت نظر رياست سازمان فعاليت مي نمايد، مي توان اين بخش از سامانه را به طور مستقل راه اندازي و بهره برداري نمود.

سامانه هاي تخصصي

با توجه به رسالت سازمان درحوزه تخصصي خود پرونده هايي حاوي ترکيبي از اطلاعات تخصصي و حقوقي شکل مي گيرند. اين پرونده ها به لحاظ ماهيتي معمولا شبيه دعاوي بوده اما با توجه به نوع فعاليت سازمان ها و بر محور فعاليت هاي تخصصي انجام شده تشکيل مي گردند. اين بخش از سامانه با توجه به نيازمندي هاي دفاتر حقوقي قابل دلخواه سازي و تطبيق با نيازمندي هاي جديد خواهد بود.

ويژگيها

  • پياده سازي سيستم به صورت کاملا مبتني بر وب
  • انوع جستجو بر مبناي پارامترهاي مورد نياز کاربر
  • امکان تهيه فايل پشتيبان از بانک اطلاعاتي و کليه اسناد و مدارک
  • امکان تهيه گزارشات مختلف از سيستم بصورت آماري و تفصيلي
  • واسط گرافيکي ظاهر ساده ، زيبا و کاربر پسند
  • ثبت خودکار وقايع سيستم
  • امکان اسکن مدارک و تصاوير به صورت Multipaging توسط اسکنر در محيط وب
  • بارگذاري کليه فايل هاي اسناد و مدارک به صورت امن روي سرور به صورت متمرکز
  • امکان آرشيو مدارک و اسناد پرونده ها و امکان بازيابي آنها
  • ويرايشگر محتواي شبيه سازي شده به شکل word به صورت تحت وب
  • امکان تعريف سطوح امنيتي براي تنظيم، ثبت و ويرايش اطلاعات براي کاربران مختف
  • سيستم عامل شبکه WindowsServer2003,2005,2008
  • پايگاه داده:SERVER2005,2008 SQL
  • استفاده از سرويس Reporting Services جهت گزارش گيري پويا و تحت وب
  • پياده سازي سيستم به صورت کاملاٌ شي گرا
  • واسط نرم افزاري توليد و برنامه نويسي : Visual Studio.net 2005
  • پياده سازي شده با زبان برنامه نويسي C# و استفاده از تکنولوژي Ajax
  • ابزار مهندسي نرم افزار:Rose Rational
  • سرويس دهنده وب: Internet Information Server
  • مرورگر Mozilla Firefox , Internet Explorer , Netscape